Wednesday 30 June 2010

A lanyomert mindent........


Nem volt idom irni az utobbi napokban. Amikor estenkent mar lenne idom leulni hulla faradt vagyok es orulok hogy az agyba jutok. :)) Habar mostanra talan sikerult egy olyan napirendet kidolgoznunk, hogy nekem is jut idom magamra. Hihetetlen hogy Lili shrek (mert daddy igy hivja :D ) milyen gyorsan no es fejlodik. Mindennap lefenykepezem es hatalmas kulonbsegek vannak a kepek kozott. A heten nem sok minden tortent. Daddy dolgozik, anya pedig Lilizik. Nagymami is itt van es sokat segit nekem, amiert nagyon halas vagyok. Minden nap megyunk setalni, nezelodni a varosba. 2 hete mikor Ian szabadsagon volt elmentunk a Coombe Abbey parkba, ahol egy hatalmas erdo van, annyira jo volt ott setalni, igazan jot tett azutan ahogy ereztem magam a megelozo hetekben. Most gyogyszert kell szednem a bipolarisra, hat nem valami jo mert az egyik mellekhatasa a hizas. Na de mit tehetek ha ettol vagyok jobban. Holnap jonnek nagypapiek, mar nagyon varjuk oket. Vegre talalkoznak Lili babaval.
Egyebkent minden nap rajovok milyen nagyszeru erzes anyanak lenni, rengeteg munka az biztos, de nincs annal csodalatosabb erzes mikor este sikerul elaltatnom es csak bamulom bamulom hogy milyen gyonyoru es o az EN lanyom :) Az is biztos, hogy annak ellenere hogy lelkileg hogy megszenvedtem erte (ha fizikailag nem is) meg 100szor vegigcsinalnam..... mert a lanyomert mindent. Ez a feltetel nelkuli szeretet. Sokan azt mondjak aki csaszarral szul megussza a nagy fajdalmakat. Valoban igaz. Bara arrol senki nem beszel mi tortenik utana. szulesi utani mehosszehuzodasaim is borzalmasak voltak, ugy hogy kozben morfiumon es egy csomo fajdalomcsillapiton eltem hogy egyaltalan kepes legyek felkelni a lanyomhoz. Par nap mulva mkor mar tudtam jarni......emlekeszem mondta a nover a korhazban hogy mar nem visz le senki a tolokocsival nekem kell lesetalni. Azt hittem behalok a fajdalomtol mert a korhaz elso emeletetol kellett elbaktatnom a neonatal (ujszulot) osztalyra. Nagyon lassan tudtam csak menni de nem erdekelt a fajdalom semmi csak a lanyomat akartam latni.
Mikor mar itthon voltunk, es ugymond elmult a vesz, Liliana is jol volt es nem kellett aggodnom tovabb, mintha elvagtak volna a fonalat, es az en allapotom rohamosan romlott. Az egy hete tarto nem alvas es idegeskedes kihozta a betegsegem. Halucinalni kezdtem feltem a lakasbol sem mertem kimenni egyedul. Hal istennek hogy a csaladom mellettem allt es tamogatott, mert ok segitettek abban hogy ujra onmagam legyek.

No comments:

Post a Comment