Monday 21 June 2010



Mar regota szerettem volna elkezdeni ezt a blogot, de valahogy az idom sose engedte. Most viszont, hogy Lili baba megerkezett, elerkezettnek lattam az idot arra hogy naplot vezessek az uj eletrol. Az uj elet ami sokkal jobb es (farasztobb is lol) mint azt elkepzeltem. :) Eloszor is par nagyon szep idezettel kezdenek:

"Mikor megszületik egy várva várt gyermek, az élet dolgai új értelmet nyernek. Apaszív, anyaszív dobban meg egy párban, új fénnyel ragyognak a világra a hárman".

Menjunk akkor vissza egy kicsit az idoben, sok minden tortent es nem volt egyszeru szuletese Lili babanak. Mar a pocimba is kis sajtkukac volt, akarcsak most. :) Csaszarmetszessel jott a vilagra, ami egy eletmento mutet volt, ugyanis nem ereztem a mozgasat egy napig es miutan aggodva bementunk anyuval a korhazba hogy megnezzenek minden rendben van e surgossegi csaszarral szuletett meg Liliana Kyra Weller 2010 Aprilis 25-en 16:27-kor, 2800 g es 54 cm-rel. Aznap anyuval meg a bankba akartunk menni, es penteken en mozit terveztem, tehat nagyon varatlan volt a 2 hettel elobbi erkezes. Anyunak kellett Ian-t hivni, mert o dolgozott hogy jojjon a korhazba mert meg kellcsaszarozni. Nagyon feltem.....csak remeltem hogy minden rendben lesz. Valahogy ereztem egesz terhessegem alatt, hogy csaszarmetszes lesz. Pont ettol tartottam es eleg buta voltam mert nem is olvastam el semmit a csaszarrol, kerultem az osszes ilyen cikket. Strucc modjara a fejemet a homokba dugtam es azt gondoltam, ha nem foglalkozok vele nem fog megtortenni velem. Nagyon a termeszetes szulesre keszultem, es ugy gondoltam hogy megtudom Lilivel beszelni hogy minden rendben lesz. Nos egyet mar biztos megtanultam a szulosseggel kapcsolatban, a gyermeked egy onallo kis szemelyiseg es nem Te iranyitod. Az en kis sajtkukacom belegabalyodott a koldokzsinorba mikozben az utolso pillanatban ugy gondolta meg bukfencezik egyet es megfordult a hasamban. Emlekszem arra az estere az Iannel ultunk a szobankban es Lili orult mozgolodasba kezdett, ugy hullamzott a hasam, biztos hogy akkor fordult at. Amikor megultrahangoztak kozoltek hogy faros, kicsit lesapadtam hiszen penteken mar be volt fordulva a midwife szerint. Nos az elso gondolatom volt hogy ebbol csaszar lesz. Vittek is egybol a szuleszetre, ahol hirtelen vagy 10 ember ugralt korulottem, Neztek a CTG-t ami nem mutatott javulast. Az orvos elmondta a lehetosegeimet, vagy megszulom farosan vagy csaszar. Termeszetesen nem akartam kockaztatni, nagyon megijedtem. Elokeszitettek a mutot es vittek is le egybol . Epiduralis erzestelenitest kaptam, ami lehetove tette hogy ebren lehessek. Izgultam, hogy vajon Ian odaer e idoben, mert ha nem elkezdtek volna nelkule. Pont megerkezett mikor mar a mutoasztalon voltam, mindketten nagyon izgultunk, emlekszem Ian olyan vicces volt, es mikor Lili megszuletett az orvos kozolte velem hogy a koldokzsinor 3-szor volt a nyakara tekeredve es ha 6 oraval kesobb jovok hatalmas baj lett volna. Egyszoval megmentettem a kisbabam eletet amikor ereztem hogy valami nem jo, es be kell mennem a korhazba.

A figyeloben aztan mar ott vart minket a nagymami is :) Csak gyonyorkodott mindenki a kis emberben :) Emlekszem mikor a kezembe adtak, amikor eloszor ramnezett, abba maradt a siras es latszott a sok bolcsesseg a szemeben, mint egy kis oreg ember. Nezte az arcomat en az ovet es a vilag legcsodalatosabb erzeset ereztem. Ott volt a kezembe a kicsi sziv :)

"Kicsi az én szívem, kicsike darabka,
Édesanyáméból úgy van kiszakítva, Azért siet oda, azért szeret ottan, Ahol ez a két szív újra összedobban. "

1 comment:

  1. aranyos ahogy a a babadrol irsz.Gratulalok a picidhez. Puszi, Nikki

    ReplyDelete