Tuesday 13 July 2010

Amikor az almok valora valnak............


Ma nagyszeru napunk volt.Elmentunk a Cadbury Worldbe oten. Hianyzott is a sok kialvatlan nap es ejszaka utan. Idokozben megerkezett auntie Fanni is :) Ugy orulok hogy itt van, sokat segit nekem pont ugy oda van Liliert mint en annak idejen o erte. Liliana az utobbi napokban nagyon nyugos volt. Valoszinu a nagy melegbol volt elege ami itt amugy is szokatlan. Sajnos a lakasunk ugy felmelegedett, hogy alig lehetett ittbent megmaradni. Ma reggel mikor felkeltunk esett az eso es az eredeti tervunk, hogy a Safari parkba megyunk nem tunt valami jo otletnek ebben az idoben. Habar en kicsit orultem mar hianyozott az esos anglia :D:D plusz igy legalabb fel tudok venni olyan ruhat amibe beleferek. Mert a nyari ruhaim, hat nem erre a meretemre van szabva lol Nem hiztam olyan sokat de azt hiszem, ha nem szednem a gyogyszert sokkal kevesebbet nyomna a merleg :D
Szoval a rossz ido lattan ugy hataroztunk, hogy Birmingham fele vesszuk kis csaladunkkal az iranyt es meglatogatjuk a Cadbury Choclate Factoryt. Nagyon jo csaladi napunk volt es Lilibaba edesen ment vegig Daddy vallan a csokigyarba. Jol esett kicsit kimozdulni. Ezen felbozdlva megbeszeltuk, hogy ha megint jo ido lesz lemegyunk a tengerparta jovo heten. Mar alig varom.
Tegnap eloszor (illetve masodszor) elmentunk Daddyvel kettesben este. Azert mondom hogy eloszor mert az igazi elso alkalom borzalmas volt, vegig veszekedtuk mint egy rossz hazaspar. Hat ez van ha az ember csaladi eletet el. Vicces volt tegnap mert mindketten-de foleg en - olyan almos voltam, hogy mar ejfelkor itthon voltunk. De azert igy is jo volt kicsit ujra elni a regi idoket. Persze nem tudtunk nagyon masrol beszelni mint a lanyunkrol es hogy mennyire szep es mennyire szeretjuk. No meg hogy, majd jonnek a tesok :))) Persze nem mostanaban :D
Hogy kicsit sajat magamrol is ejtsek par szot, marmint hogy en hogy vagyok, kifejezetten jobban. Nem gondolok allandoan a multra, arra hogy hogy lehetett volna maskep nem kesergek mar a multon annyit. Es boldog vagyok minden nap mikor reggel 6kor Lili shrek kiabal hogy ehes es kozben ram nevet mikor a kisagy fele nyulok hogy magamhoz oleljem es Jo reggelt kivanjak. Akar milyen almos vagyok ez fantasztikus erzes, es meger minden almatlan ejszakat. Egyszeruen imadom. Neha meg arra gondolok hianyzik terhesnek lenni......tudom ez hulyen hangzik. De en ugy elveztem es nagyon hirtelen lett vege. Es tudom hogy mindenki masnak Lili azota letezik miota megzuletett, azota lopta magat mindenki szivebe, de szamomra azota letezik miota meglattam a ket csikot a terhessegi teszten. Emlekszem arra a napra es sosem fogom elfelejteni. Mielott megneztem a tesztet elszamoltam addig amig az utasitas irta majd megforditottam es ket csik volt, alig hittem a szememnek. Elkezdtem ugralni oromomben :)) Majd foztem egy teat (egybol felhagytam a kaveval :D ) es kimentem az erkelyre ahol R. Kelly I am your angel szamat hallgattam meg es mar akkor ereztem, hogy kislanyom lesz. Majd elmentem a varosba venni egy kis cipot es igy tudattam reggel Iannal, hogy az agyratettem a kis szerzemenyem. Mintha tegnap lett volna, es ma holnap 2 honapos Lili baba. Igaz, ha az embernek gyereke van csak ugy repul felette az ido. Emlekszem korulbelul pont egy eve volt egy almom hogy egy gyonyoru barna gondor haju kislannyal jatszunk a nappalinkba, a lanyunkkal es olyan boldogok voltunk. Olyan valosagos volt ez az alom. Es lam lam igy is lett. Elobb mint gondoltuk volna. :) Egyszeruen csak ugy erzem minden almom valora valt, van egy csodalatos parom es egy meg csodalatosabb lanyom. Mi mast kivanhatnek meg az elettol. Szamomra mindig is a csalad volt a legfontosabb es ez mindig is igy lesz.


"Azt kérdezed tőlem,
hogyan vártalak?

Mint az éjszakára
fölvirrad a nap,
mint a délutánra
jő az alkonyat,
mint ha szellő jelzi
a förgeteget -
Ezer pici jelből
tudtam jöttödet.

Mint tavaszi reggel
a nap sugarát,
fagyos téli este
jégcsap csillagát,
mint az alma ízét,
tejet, kenyeret -
pedig nem is láttalak még,
úgy ismertelek.

Mint a fény az árnyat,
záport a virág,
mint a patak medrét,
madarat az ág,
mint sóhajos nyári éjjel
a fák az eget -
mindenkinél jobban téged
így szerettelek. "

2 comments:

  1. Ez gyonyoru :) teljesen meghatodtam a bejegyzesedtol... meg el is konnyeztem magam :) jhaajjjj azert irigyellek, persze minden rosszindulat nelkul! Nekem is valtak mar almaim valora, ezert tudom, h az mennyire klassz tud lenni... kivanom barmit almodj, teljesuljon a jovoben is!!!!!
    Puszillak titeket: Fanni :)

    ReplyDelete
  2. Koszi Fannikam. Remelem jol vagy igerem irok meg mert van mit csak idom nincs :)
    Es remelem talalkozhatsz hamarosan a kishercegnovel :) SOk puszika Leila es Liliana

    ReplyDelete