Sunday 8 August 2010

A szines mindennapok


Ma van az elso nap, hogy mama nelkul vagyunk. Tegnap visszament Magyarorszagra anyukam es a hugom. Csendes a lakas nelkuluk, de igy talan gyorsabban visszakapom sajat enemet, hiszen igy hogy draga jo edesanyam mindent megcsinalt helyettem, elegge elustultam. Pedig szeretem csinalni a hazi munkat, rendbe tenni a lakast stb. Biztos vagyok benne hogy Liliana mar most hianyolja nagymamit. Nincs itt, hogy minden reggel megnevetesse. De mikor beszelek rola neki egybol elmososlyogja magat. Mindig mondom, hogy megyunk nem sokara Magyarorszagra a nagymamihoz meg a nagypapihoz. :)) Egesz pontosan szeptember 28-an megyunk, mar en is nagyon varom. Utoljara januarban voltam otthon, es az mar nagyon reg volt. Jo lesz megint setalni a fo utcan, beulni egy kavera es mindezt babakocsisan :) Hihetetlen milyen gyorsan fejlodik a kisasszony, nagy mosolygep es mar "beszelget" is. Imadnivalo mikor sikerul neki kipreselni egy gugyogo hangot a kis szajan. :) Mostanra mar atalussza az ejszakat, ugyhogy en is visszakaptam az ejszakai alvast. Viszont a gyogyszertol amit szednem kell meg fel 8kor is nehez ki kelnem az agybol. Nagyon remelem, hogy szeptemberben abba hagyhatom a gyogyszert. En magam jol vagyok, a mellekhatasokat leszamitva. A gondolataim sokat keringenek meg mindig a szuletes korul. Szinte minden nap eszembe jut, es neha arra gondolok mit csinalhattam volna maskep. Ezert ugy erzem mindenkep jo lesz egy pszichologussal beszelgetnem hogy tul tegyem magam ezen a trauman. Anyuval megbeszeltuk, hogy egy kineziologust is felkeresunk, en hiszek az alternativ gyogymodokban. Nehez elfogadni hogy beteg vagyok. Az nagyon sokat segit mikor talalkozok a szulesfelkeszitos anyukakkal, 8-an vagyunk uj anyukak es olyankor mikor minden heten talalkozunk ott van 6-8 kisbaba. Ilyenkor mindig jokat beszelgetunk es rajovok hogy mindenki hasonlo cipobe jar mint en :D Hogy peldaul, ha tul faradt a babaja mar azert nem tud elaludni stb stb ......... Viszont nincs is annal, jobb mikor reggel a kisagy fele hajolok hogy magamhoz vegyem a kis soszsakot, es egy nagy mosolyal koszon ram jo reggelt egy kisangyal. Ezek a pillanatok azok amik szinesse teszik a szurke mindennapokat. Nem is tudom elkepzelni, hogy van olyan dolog ami tobb oromet adhat egy gyermeknel. Hiszen a gyermekedben elsz tovabb.

No comments:

Post a Comment